Stitch in Times

Allah berfirman : Demi masa.Sesungguhnya manusia itu benar-benar berada dalam kerugian,kecuali orang yang beriman dan beramal soleh serta berpesan-pesan kepada kebenaran dan berpesan-pesan kepada kesabaran (surah Al-Asr:1-3)

Friday, August 26, 2011

Remembering Old Friends

Salam.....Entry ini khas buat teman-teman lama ku yg skrng bersepah ntah ke mana..huhuh
ana hrp korang sehat slalu....
lmex lme, dah nk dkt dua tahun daa kita berpisah
Lps ambil result semua ambil jln masing-masing
ade yg pegi sana,ade yg pegi sini and ade yg x kemana pon..huhuuh (sorry buat yg terasa)
lme sgt daa x jmpe....nk wat reunion tp masa slalu potong...kacau line btol laa
dri grup D` ROCK ANGEL...atiqah,shaf,irfah,farra,iffa,hani,athirah,farzana, sampai bdak NO BACTERIA...ahlinye ramai giler...ammar,haikal,syahmi,aiman,haris and others...oooo....sblm terlupa..geng bdak pling bajet kat skolh tuh...SAHAM...stand for Shaqif,Azim,Haikal,Amir,Muhaimin kalau x slp laa..huhuhuh
rindu giler kat korang....

Raya tahun ni..harap korang happy and jgn sedey-sedey...
aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..
harap korang maafkan...
segala bende slh yg aku buat kt korang. aku marah korang ke sorry sgt-sgt...
halalkan makan minum yg korang blnja aku kat kantin tuh....
waktu yg aku spend ngan korang....
hope you guys forgive me....




HOPE WILL BE UNITE AGAIN ONE DAY....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...